Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnrig, Gregory R.; und weitere
TitelTeacher Competency Testing: Realities of Supply and Demand in This Period of Educational Reform.
QuelleIn: Journal of Negro Education, 55 (1986) 3, S.316-25Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Minimum Competency Testing; Minority Group Teachers; Racial Differences; Scores; State Standards; Teacher Qualifications; Teacher Recruitment; Teacher Shortage
AbstractBy themselves, standardized teacher competency tests only aggravate the impending shortage of qualified teachers. A more comprehensive approach is needed to make teaching the kind of appealing profession that can both sustain higher standards of admission and attract greater numbers of candidates able to qualify under those higher standards. (Author/GC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: